Šis procentas didėja, kai atsižvelgiame tik į pirkinius internetu. Jūsų grąžinimo politika turi didelės įtakos klientų pasitenkinimui. Jums, kaip verslo savininkui, labai svarbu įsiklausyti į klientų atsiliepimus ir pagal juos veikti. Tai pagerina klientų Išlaikymą ir prekės ženklo įvaizdį ilgainiui. Tačiau kiekvienos unikalios užklausos svarstymas gali atimti daug laiko ir pastangų. Ir Išteklius. personalą ir per dieną dalyvauti daugybėje skambučIų.
Moteris, žIūrinti į el. Prekybos parduotuvės pinigų grąžinimo Specialusis švinas politiką, gerai informuota grąžinimo politika gali padėti jums Išspręsti šIą problemą ir žymiai sumažinti Išlaidas. Ji turi būti parengta taip, kad būtų patenkintas klientas, bet nepakenktų jūsų verslui ar nepatirtų papildomų Išlaidų. Šiame straipsnyje pabrėšime pinigų grąžinimo politikos sampratą, suprasime jos svarbą ir sukursime sistemą, kurią galite rašyti. Jūsų verslui skirtą pinigų grąžinimo politiką. Nesivaržydami įsigilinkime į tai. Kas yra grąžinimo politika? (apibrėžimas) pinigų grąžinimo politika yra rašytinis dokumentas, kuris informuoja ir moko jūsų klientus apie pinigų grąžinimo ir keitimo procesą jūsų įmonėje.
Pinigai grąžinami ir keičiami dėl įvairių priežasčIų. Remiantis interneto prekybininkų asociacijos ataskaita, šešios pagrindinės grąžinimo ir pinigų grąžinimo priežastys yra šios: pagrindinis puslapis, kai klientas gavo neteisingą prekę. Prekės dydis neatitinka atitiktų dydžio skalę.Klientas nusprendė, kad daugiau nebenori prekės.Nėra jokios grąžinimo priežasties.Prekė neatitiko pateikto aprašymo.Prekė neatitinka kliento lūkesčIų.Kiekviena informacija apie pinigų grąžinimą ir keitimas turėtų būti paminėtas jūsų grąžinimo politikoje, kad klientas tiksliai žinotų, dėl ko prisiregistruoja prieš pirkdamas.
|